Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obilazi danas radove na izgradnji mosta preko Dunava kod Petrovaradina koji je deo Fruškogorskog koridora, to jest brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume.
– Hvala na divnom dočeku, na gostoprimstvu! Mislim da je ovaj most, koliko, 70 odsto fizički završen, u aprilu ćemo da ga spojimo i pre kraja 2026. da ga otvorimo. Tri mosta se grade u Novom Sadu i zapamtite, ostaće ovo vreme zapamćeno kao vreme u kojem ste najviše gradili i radili, to je čudno vreme u kojem neki ljudi napadaju rad, napadaju kada zemlja napreduje i kada se gradi. I ovde su pokušavali da spreče izgradnju i progres, što niko normalan u svetu ne može da razume. Uspeli smo da nastavimo da gradimo zemlju, da činimo zemlju uspešnom.
Jednoga dana, nemojte da dozvole da se prave da su jednako zaslužni, ovo radite vi, vi koji volite Srbiju i koju želite da vidite uspešniju, ovo gradimo uprkos njima. Svaki naš napor pokušali su da osujete, izgradnju da zaustave, tražili su da Srbija stane, a jedino što smo mi hteli je da Srbija ide napred, da se gradi, da Srbija radi – rekao je predsednik.
Fruškogorski koridor, koji treba da bude završen 2026. godine, deo je putnog pravca Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica – granica sa BiH.
Na trasi će se nalaziti najduži tunel u Srbiji Iriški venac u dužini od 3,5 kilometara, kao i najveći most na Dunavu u Petrovaradinu od 1.663 metra
Izgradnja Fruškogorskog koridora počela je 1. maja 2021, a trasa je podeljena na četiri deonice. Ukupna dužina brze saobraćajnice Novi Sad – Ruma iznosi 44,41 kilometara, od kojih je:
Deonica 1: Petlja Petrovaradin Istok – Paragovo sa planiranom trasom državnog puta IIA reda br.100 od Žeželjevog mosta do petlje Petrovaradin Istok, ukupne dužine 14,01 km.
Deonica 2 : Paragovo – početak obilaznice oko Rume, ukupne dužine 16,48 km.
Deonica 3: Petlja „Novi Sad – Jug“ – petlja Petrovaradin Istok, ukupne dužine 3,4.
