Elektrodistribucija Srbije omogućava građanima mesečnu prijavu stanja brojila putem aplikacije. Prethodnog meseca, više od 480 hiljada korisnika instaliralo je aplikaciju, a oko polovine ju je i upotrebilo. Ipak, nisu svi vični modernoj tehnologiji, te je tako i za njih u ponudi mnogo opcija.
Građani sami mogu da prijave koliko su potrošili električne energije u prethodnom mesecu, tako što na mobilne telefone instaliraju aplikaciju ED Srbija. I pomoću nekoliko klikova, pošalju svoje očitano brojilo od 1. do 6. u mesecu.
“Prijava aplikacijom, koja se instalira na mobilne telefone, nikako nije obaveza, nego je ED Srbije instalirala ovu aplikaciju u vidu pomoći da korisnici brže lakše i efikasnije dostave stanje svojih brojila”, kaže Milan Škipina, direktor ogranka Elektrodistribucije Zrenjanin.
On dodaje da korisnici putem ove aplikacije mogu zabeležiti nekoliko brojila – za stan, garažu, vikendicu ili kuću.
“Postoji izbor opcija u samoj aplikaciji, provera izvršene prijave, gde se može tačno videti koje je brojilo slikano. Jedna od čestih grešaka jeste da se slika pogrešno brojilo, tamo gde je koncentracija brojila velika npr. u zgradama, pa dođe do greške ili se zamene tarife viša niža. Tako da kupac ima mogućnost da proveri stanje”, dodaje Škipina.
Škipina naglašava da stariji građani koji nisu vešti u korišćenju digitalne tehnologije mogu da dostave svoje stanje imejlom, na sajtu Elektrodistribucije, pozivom na broj 0800 360 300 ili na šalteru.
